درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - هزینه پارکینگ

سلام ماشین من در تاریخ 1403/9/21 به پارکینگ توقیفی پلیس منتقل شده وامروز1405/2/20رفتم دنبال ترخیص و نامه آزادیش رو گرفتم وبرای مدت 15 ماه برای من اس ام اس اومده هزینه پارکینگ و جرثقیل12/300/000هزار تومان شده که خیلی مبلغ زیادی هست راهی وجود داره بتونم تخفیف بگیرم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

پاسخ ها

سلام مراجعه حضوری به پارکینگ و پلیس راهور: همیشه بهترین کار اینه که حضوری مراجعه کنید و وضعیت خودتون رو توضیح بدید. ممکنه بر اساس شرایط خاص، مسئولان مربوطه بتونن تخفیف یا بخشودگی شامل شما کنند بررسی آئین‌نامه و مقررات: در بعضی موارد، اگر مدت توقیف خیلی طولانی شده، تخفیف یا بخشودگی جریمه یا هزینه پارکینگ توسط قانون یا بخشنامه‌های خاص پیش‌بینی شده. از مسئولین بخواهید اطلاعات دقیق در این زمینه به شما بدهند مذاکره با مسئول پارکینگ: گاهی به دلیل مدت طولانی توقیف، پارکینگ‌ها از روی همکاری حاضر به کاهش هزینه یا پرداخت اقساطی می‌شوند استفاده از ظرفیت قانونی: اگر شرایط خاصی مثل سختی مالی دارید یا خودرو برای کار ضروری بوده و می‌توانید اثبات کنید، ممکن است درخواست تعدیل هزینه یا قسطی پرداخت کردن را قبول کنند استعلام تخفیف‌ها و پرداخت‌های اقساطی: بعضی پارکینگ‌ها برای پرداخت آسان‌تر، شرایط قسطی دارند. حتماً از این امکان بپرسید.

سلام، اصل هزینه پارکینگ و جرثقیل طبق تعرفه دریافت می شود و تخفیف حق قطعی شما نیست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص