درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اشتباه سیستمی

با سلام اینجانب مدارک ملک شامل قولنامه وکارت ملی و...را دادم به کافی نتی که دراداره ثبت ناحیه 5 هست و بعد از پرداخت هزینه ها پیام آمده که مدارک شما تایید شده وبه اداره ثبت رفتم شماره پرونده رادادم درسیستم گفتند که نقشه ملک اشتباه بارگذاری شده کافی نت هم اکسل وسیستم پشتیبانش را بررسی کرد وگفت همه چیز درست بارگذاری شده الان اداره ثبت فرمی چاپی بامتن انصراف شخصی از ادامه پرونده وابطال پرونده را داده که امضا کنم بدون هیچ توضیحی را جع به ماهیت اشتباه فقط میگن پرونده باید باطل شود واین ابطال هم طبق همین متن چاپی به درخواست شما باشد الان بنده کلا اعتمادم را نسبت به این اداره که باید امین ارباب رجوع باشد از دست دادم ومی ترسم که اگر این متن چاپی را امضا کنم علیه اثبات مالکیتم استفاده کنند یا ملک بنده را به نام ثالثی سند صادر ‌‌کنند لطفا راه قانونی مشخص ومحکم و روشنی برایم بفرمایید

پاسخ ها

سلام
کاربر سایت دادراه؛

پیش از هر اقدامی، به صورت کتبی و رسمی به اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه ۵، با ذکر شماره پرونده، دلایل اشتباه در بارگذاری نقشه و درخواست اصلاح آن را ارائه دهید.
از کافی نت بخواهید که به صورت مکتوب و با ذکر جزئیات، تأیید کند که اطلاعات به درستی بارگذاری شده و مشکل از سیستم ایشان نیست. در صورت اصرار اداره ثبت بر ابطال پرونده، از امضای فرم انصراف خودداری کرده و درخواست کنید که اداره ثبت، اشتباه رخ داده را برطرف و پرونده را تکمیل کند

سلام و احترام. متن انصراف و ابطال پرونده را امضا نکنید، مگر واقعا قصد انصراف دارید. راه درست این است که کتبا به اداره ثبت اعلام کنید اشتباه از ناحیه شما نیست و درخواست اصلاح بارگذاری، ارائه گزارش فنی و ارجاع موضوع به مسئول ثبت یا هیات نظارت را بدهید. امضای انصراف مالکیت شما را منتقل نمی کند، ولی می تواند علیه پیگیری اداری شما استفاده شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص