درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جانبازی

سلام وقت بخیر بنده 19ماه خدمت کردم و بعد از جنگ دوازده روزه دچار بیماری کولیت اسراتیو شدم و این بیماری منشأ از استرس هست و15روز بیمارستان بستری بودم والان معاف شدم آیا میتونم جانبازی بگیرم پرونده پزشکی هم کامل دارم

پاسخ ها

بله به نظر به شما تعلق بگیرد هر چند این نهایت این کمیسوین پزشکی  است که در این رابطه تشکلی می‌شود و اظهارنظر نهایی و کاملی انجام خواهد داد

باید به تایید کمیسیون مربوطه برسد

در برخی موارد برای سربازان بیشتر موضوع غرامت، ازکارافتادگی یا حمایت‌های خاص مطرح می‌شود، اما در صورت احراز ارتباط مستقیم آسیب با خدمت، ممکن است غرامت و از کار افتادگی تعلق گیرد اما کاملاً تابع نظر کمیسیون‌های مربوط است.

بادرخواست خودرا  ارایه نمایید تابه کمیسیون پزشکی ارجاع و نتیجه مشخص شود 

خیر بیماری های روحی و گوارشی حین خدمت معمولا جزء معافیت های پزشکی است نه جانبازی مگر در شرایط بسیار خاص

سوالات مرتبط

وکلای متخصص