در اصل اگر تقصیر راننده احراز شود حتی با فرار او امکان مطالبه دیه از «صندوق تأمین خسارتهای بدنی» وجود دارد، اما اقدام از طریق گزارش پلیس و طرح مطالبه دیه در مرجع قضایی لازم است.
سلام بله امکان درخواست دیه از صندوق وجود خواهد داشت
با سلام
شکایت کنید و از صندوق بیمه می توانید دیه خود را بگیرید.