درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دیه تصادف

سلام مرداد ماه تصادف کردم رو موتور بودم ی خانم بهم زد فرار کرد پام از چهارجا شکست عمل کردم تازه راه میزم میخوام الان اقدام کنم برا بیمه بهم بیمه تعلق میگیره بازم باید عمل کنم چکار باید کنم برای گرفتن دیه

پاسخ ها

در اصل اگر تقصیر راننده احراز شود حتی با فرار او امکان مطالبه دیه از «صندوق تأمین خسارت‌های بدنی» وجود دارد، اما اقدام از طریق گزارش پلیس و طرح مطالبه دیه در مرجع قضایی لازم است.

سلام  بله  امکان درخواست دیه از صندوق وجود خواهد داشت 

با سلام 

شکایت کنید و از صندوق بیمه می توانید دیه خود را بگیرید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص