درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خانه ورثه ای بین 14 نفر

سلام یک خونه سال 87 پدر فوت میکنه و 14 نفر ورثه بودن که این خونه بینشون تقسیم شده یکی یکی از دختر های خانواده سهم همه رو میخره و مادرشون بجای دختر آخریش به دلیل اینکه 20 سالش بوده امضا میکنه برای فروش سهمش میخواستم بدونم ایا مادر میتونه غیوم باشه یا فقط پدر میتونه و اینکه چه مشکلی الان به وجود میاد ؟ با این برنامه

پاسخ ها

دختر بالغ رشیده ست(مگر اثبات عدم رشد) و در صورت تنفیذ امضای مادر در سهمش، تقسیم و انتقال صحیح است

مادر اگر وکالت نداشته باشد مرتکب جرم فروش مال غیر شده است فلذا پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق موضوع مشاوره تلفنی داشته باشید 

سلام  سوال شما کامل نیست نیاز به بررسی جزئیات موضوع است  ایا دختر  ۲۰  ساله  محجور بوده است   ؟   ایا توسط  اداره سرپرستی محجورین برای دختر  محجور  قیم تعیین شده است   ؟  

اگر دختر ۲۰  ساله محجور نباشد  نیاز به تعیین قیم  نیست 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص