سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه حال که قصد جدایی ندارید در حال حاضر دیگر خیر تاثیری در این موضوع نخواهد داشت
خیر؛ صرف ارتجاعی بودن پرده بکارت معمولاً تدلیس یا فریب محسوب نمیشود و پس از دو سال زندگی نیز اثبات آن در روند طلاق معمولاً اثر حقوقی قابل توجهی ندارد.
به فرض فریبی هم اتفاق افتاده باشد، بعد از گذشت دو سال نمیتوانید اقدامی کنید و در همان زمان بایست شکایت میکردید.
با توجه به توضیحات این موضوع امتیازی برای شما محسوب نمی شود
با سلام
اگر بکارت ارتجاعی باشد خونریزی نمی کند و هیچ تأثیری در طلاق ندارد و مرد هر زمان بخواهد می تواند همسر خود را طلاق دهد ولی اگر مهریه زوجه زیاد است بهتر است برای طلاق عجله نکنید و صبر کنید تا زوجه حاضر به توافق شود.
سلام خیر بعد از گذشت دو سال ، امکان اثبات وجود نخواهد داشت
تمام مهریه زوجه باید پرداخت گردد
خیر تاثیری ندارد