درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

سلام من با 3سال سابقه کار دربیرون و25سال سابقه کار در یک شرکت که جمعا 28سال ..الان شرکت داره اذیت میکنه آیا میتوانم عدم نیاز خود را از شرکت بگیرم واقدام کنم

پاسخ ها

پرسشگر ارجمند اگر تابع قانون کار باشید که بنظر میباشید حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد

احراز و اثبات رابطه کارگر و کار فرمایی برعهده کارگر است. 

 

سلام  شرکت باید ابتدا  گواهی  عدم نیاز به شما  بدهد 

بله می توانید درخواست بازخرید یا بازنشستگی بدهید یا از اداره کار عدم نیاز را مطالبه کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص