باید گفتگوی متقابل صورت گیرد
با درود
پرسشگر ارجمند مفاد قرارداد حائز اهمیت است که باید به نظر برسد
شما به لحاظ قانونی قادر هستید که از طریق تعزیرات شکایت کنید تا رسیدگی بشود.
ابتدا تامین دلیل کنید سپس دادخواست مطالبه خسارت دهبد
میتوانید از طریق سازمان صمت و سامانه 124، همچنین اتحادیه یا انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو و در نهایت شورای حل اختلاف یا دادگاه حقوقی بابت الزام به اجرای گارانتی و مطالبه هزینه تعمیر اقدام کنید. فاکتور خرید، کارت گارانتی، ثبت شکایتهای قبلی، پیامها و مدارک مراجعه به نمایندگی را نگه دارید چون اگر ایراد از ابتدا وجود داشته باشد معمولاً شرکت نمیتواند بدون دلیل موجه از گارانتی خارج کند.
سلام ابتدا باید مشخص گردد که بر اساس توافقات فیمابین شرکت و خریدار آیا عیب موتور مشمول گارانتی می شود و یا خیر و سپس اقدام قانونی مناسب نمایید
به سازمان تعزیرات حکومتی و اداره صمت شکایت کنید چون گارانتی را پوشش نداده اند