درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ملک

با سلام وقت بخیر بنده زمین 47متری که ارث مادرم و خاله ام بود را از وراث خریدم و الان مجاور این زمین منزلی ساخته شده که لوله اب و یه پنجره کوچک به سمت زمین گرفته و همچنین 2متر از زمین ما را به متراژ زمین خود افزوده است،آیا می‌توان در خصوص 2متری که گرفته کاری کرد؟ همینطور لوله های که رو دیدار خودش ولی در زمین ما بدون اجازه گذاشته است؟

پاسخ ها

دعوی تصرف عدوانی مطابق ادله و سبق تصرف یا استناد به سند رسمی، متصور است

سلام  بله بلافاصله شکایت نمایید   

 بله امکان ایجاد لوله گذاری در ملک همسایه وجود نخواهد داشت 

بله شکایت تصرف عدوانی و رفع مزاحمت و اعاده وضع به حالت سابق بدهید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص