درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - توقیف ملک از سهم الارث

سلام و عرض ادب دو سال پیش ملکی رو از سهم الارث همسرم بابت مهریه توقیف کردم،مزایده هم رفت بعدش دادگاه گفت 100میلیون به حسابش بریزم که اندازه سهم الارث همسرم روسند به نامم بزنه و من چون پول رو نداشتم بیخیال شدم،و الان با همسرم صلح کردیم هم می‌خوام توقیف رو بردارم هم مهریه خودم از اون ملک رو ببخشم حال سوالم اینه باید پولی به دادگاه بدم بابت رفع توقیف با اینکه با همسرم صلح کردیم و سهم الارث ایشون هم به خاطر مشکلات خانوادگی فعلا قابل فروش نیست

پاسخ ها

درخواست توقف اجرا متصور است

سلام  بله شما می‌بایست هزینه مزایده  و نیم عشر اجرا را به اجرای احکام پرداخت نمایید  در صورت رضایت  باید حدودا  نصف هزینه را پرداخت نمایید 

اسناد و مدارک باید دقیق و کامل رویت شود سپس می‌توانیم در این زمینه اظهارنظر نهایی و دقیقی داشته باشیم 

خیر با رضایت همسر و بخشش مهریه رفع توقیف نیاز به پرداخت وجه ندارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص