درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فرار از خونه و خودکشی

سلام من یه دختر 16 ساله هستم میخوام از خونه فرار کنم و دور بشم قبل از این به خودکشی فکر میکردم به شدت احساس میکنم به بن بست خوردم و سردرگمی شدیدی دارم بخاطر یه موضوع ساده تغییر رشته من تجربی رفتم اما به شدت به هنر علاقه دارم تجربی رو دوس دارم اما به شدت سخته و مشاوری مدرسه گفت تغییر رشته بدم انسانی احساس میکنم دارم دیونه میشم احساس میکنم به بن بست خوردم و هی آرزو میکنم الان اینجا نبودم و فقط و فقط میخوام از این بار مسئولیت و زیاد فکر کردن فرار کنم میخوام نه مسئولیت به دوشم باشه نه نارحتی میخوام شناور باشم و تازشم خیلی آدمه ترسو ای هستم و تاحالا از خونه فرار نکردم و احساساتم به شدت درحال نواسانن

پاسخ ها

قبل از هر اقدام با مشاور خانوده یا روانکاو مشورت نمایید

با مشاورین اورژانس اجتماعی بهزیستی حتما تماس بفرمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص