درود
با توجه به اینکه در مبایعهنامهها قید شده ملک فاقد سند و پایان کار است، شکایت خریدار فعلی از شما مبنی بر عدم ارائه سند احتمالاً وارد نیست، زیرا ایشان با علم به این موضوع ملک را خریداری کردهاندشما میتوانید با استناد به مبایعهنامههای موجود و اقرار خریداران قبلی به عدم وجود سند، دفاعیات خود را در دادگاه مطرح کنید.روند شکایت باید به صورت زنجیرهای و از آخرین خریدار به سمت اولین مالک (صاحب زمین اولیه یا فرزند ارشد) باشد و هر کدام از طرفین به مقصر اصلی یا فردی که باعث عدم صدور سند شده، ارجاع دهند...
سلام شما میبایست دادخواست جلب ثالث به طرفیت فروشنده قبلی اقامه نمایید و