درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بار برنج

باسلام بنده یک بار از باربری اهواز گرفته به سمت اصفهان که در مسیر ایست بازرسی دهدز جلوم گرفتن و گفتن بار مشکل داره پته و بارنامه نشان دادم ولی قبول نکردن بعد منو ارجاع دادن به ایذه آگاهی مامور من بار بردن انبار تملیکی اهواز بار خالی کردن ماشین نگه داشتن صاحب بار و ماشین به آگاهی مراجعه کرد و اقرار کرد که بار برای خودشه الان من باید چیکار کنم که ماشینم آزاد بشه وحق خواب منو چه کسی باید پرداخت کنه. باربری یا صاحب بار ممنون از شما

پاسخ ها

از اداره آگاهی یا شعبه مربوطه باید پیگیری کنید اگر ثبت شعبه نشده باشد صرفا باید از ادا ه آگاهی پیگیری کنید

سلام‌ باید ابتدا  تحقیقات اولیه انجام شود باید مشخص گردد که بار چه مشکلی داشته است  ؟   ایا حمل کالای قاچاق بوده است  ؟ 

شما درخواست آزادی کامیون را نمایید 

ضمانی متوجه شما نیست(البته با دفاع حقوقی) 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص