درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تاریخ حادثه

سلام من اواخر سال 1404 دچار حادثه شدم و رباط صلیبی و داخلی زانوم پاره شده. تو سال جدید اقدام کردم برا گرفتن غرامت از بیمه که 13 درصد بهم تعلق گرفت میخواستم بدونم این 13 درصد به نرخ دیه 1404 محاسبه میشه یا 1405؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند بیمه تا سقف تعهدات خود مکلف به پرداخت است 

برگه پزشکی قانونی باید رویت شود

سلام ۱۴۰۵

سلام

نرخ سال پرداخت ملاک است

با سلام

به نرخ سال جدید باید محاسبه و پرداخت شود.

معمولاً ملاک، زمان پرداخت یا صدور حکم قطعی است نه زمان حادثه؛ بنابراین امکان محاسبه بر مبنای دیه سال ۱۴۰۵ وجود دارد.

درصد غرامت بیمه بر اساس نرخ دیه سال وقوع حادثه یعنی ۱۴۰۴ محاسبه می‌شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص