درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - انتقال سند خودرو

سلام وقت بخیر چندسال پیش یه ماشینی میگیرم اما به اسم برادرم میزنم که بتونم خودم یه ماشین بعدثبت نام کنم الان باماشینم تصادف کردم پارکینگه برادرم نمیاد پیگیری کنه چون به اسم اونه برای ادامه کارای قانونی و ازادکردن ماشینم احتیاج ب اون دارم راهی هست که خودم بتونم جبران خسارت کنم و ماشین دربیارم؟

پاسخ ها

یا ایشان باید  پیگیری کند یا به شما وکالت کاری دهد جهت پیگیری کارهای مربوطه 

سلام یا برادر یا به وکالت از ایشان می‌توان خودرو را از پارکینگ ترخیص نمود.

با سلام

شما می توانید در دفترخانه از برادرت وکالت بگیرید و سپس موضوع را پیگیری کنید.

اگر سند و پلاک به نام برادرتان است، معمولاً پیگیری اصلی با مالک رسمی انجام می‌شود؛ مگر با وکالت رسمی یا اثبات تصرف و ذی‌نفع بودن شما در برخی مراحل.

نیاز بحضور مالک است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص