سلام و وفت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه سوال شما یک سوال کوتاه حقوقی نیست که صرفا پاسخ کوتاه داشته باشد بلکه یک پرونده قطور و سنگین است به نحوی که سوال شما یک سووال کوتاه نبست بلکه چنیدن سوال است که در قابلی یک سوال پرسیده شده است نیاز به رویت اسناد و مدارک و همچنین گفتگوی متقابل است
سلام شما ابتدا اظهارنامه برای فروشنده اول ارسال نمایید شما میبایست دادخواست حقوقی مناسب اقامه نمایید و درخواست الزام به تنظیم سند رسمی مالکیت را مطرح نمایید
قرارداد عقد صلح باید به صورت رسمی و در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم گردد ولی قرارداد صلح عادی معتبر است ولی متصالح باید مالکیت خود را اثبات نماید
ورثه را طرف دعوی قرار دهید