درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تخفیف بابت نرخ زیاد پارکینگ

سلام خسته نباشید بنده تو ایام 12 روز جنگ اول نیروهای بسیج ایست بازرسی زده بودن داخل محله بندرا گرفتن داخل ماشین پایپ پیدا کردن و فرستادنم کلانتری اونجا ی چند ساعتی بودم و بعد آزادم کردن ولی ماشینم رو نگه داشتن فرستادن پارکینگ فرداش رفتم کلانتری حکم آزادی ماشینم رو دادن ولی بخاطر وضعیت مالیم و مشغله کاری و مشکلات زندگی نتونستم برم آزاد کنم الا 10 ماه شده میتونم آیا درخواست بدم برا تخفیف یا بخشش ؟؟ به کجا باید مراجعه کنم؟؟

پاسخ ها

خیر پارکینگ بر اساس نرخ مصوب آن را محاسبه خواهد کرد 

سلام به هر صورت، هزینه پارکینگ را می‌بایست پرداخت کنید و با صحبت نمودن، شاید راضی به پرداخت قسطی شوند.

می‌توانید برای تخفیف هزینه پارکینگ به کمیسیون مربوطه در همان کلانتری یا پلیس راهور محل توقیف مراجعه و درخواست تقسیط یا بخشش بدهید

با سلام به مرجع توقیف کننده مراجعه کنید

به دلیل گذشت ۱۰ ماه هزینه پارکینگ و عوارض به نرخ روز محاسبه می‌شود و قانوناً معافیت یا بخشش کلی برای هزینه‌های نگهداری پارکینگ وجود ندارد
برای تعیین تکلیف نهایی باید با نامه آزاد سازی کلانتری به ستاد ترخیص راهور مراجعه کنید و درخواست تقسیط یا تخفیف هزینه‌ها را ارایه دهید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص