خیر پارکینگ بر اساس نرخ مصوب آن را محاسبه خواهد کرد
سلام به هر صورت، هزینه پارکینگ را میبایست پرداخت کنید و با صحبت نمودن، شاید راضی به پرداخت قسطی شوند.
میتوانید برای تخفیف هزینه پارکینگ به کمیسیون مربوطه در همان کلانتری یا پلیس راهور محل توقیف مراجعه و درخواست تقسیط یا بخشش بدهید
با سلام به مرجع توقیف کننده مراجعه کنید
به دلیل گذشت ۱۰ ماه هزینه پارکینگ و عوارض به نرخ روز محاسبه میشود و قانوناً معافیت یا بخشش کلی برای هزینههای نگهداری پارکینگ وجود ندارد
برای تعیین تکلیف نهایی باید با نامه آزاد سازی کلانتری به ستاد ترخیص راهور مراجعه کنید و درخواست تقسیط یا تخفیف هزینهها را ارایه دهید