درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بعد از درخواست شماره شبای من برای گرفتن دیه ماده 3 مدنی

باسلام. میخواستم ببینم پرداخت چهارونیم درصد دیه کامل دردوسال قمری ودر هر سال نصف دیه درحق شاکی باوجودی که دوسال دقیقا طول کشیده ولی دیه رو پرداخت نکرده درهرسال نصف دیه به من تعلق میگیره یانه یعنی 9درصد دیه کامل میشه آیا درصورت پرداخت نشدن 9 درصد درحق من میتونم اعتراض بزنم درضمن حکم صادرشده قطعی هست دوسالم طول کشیده ممنون میشم راهنمایم کنید شماره شبارو هم دادم ولی دوماه هست هنوز خبری نشده چکار کنم من تشکر از زحمات همگی شما...

پاسخ ها

سلام  شما می‌بایست به شعبه اجرای احکام لایحه ارسال  و درخواست صدور حکم جلب محکوم علیه را نمایید  شما باید درخواست توقیف اموال و حساب های بانکی محکوم علیه  را نمایید 

 پرداخت دیه بر اساس یوم الادا خواهد بود 

رسیدگی میشود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص