سلام بله بله زوج می تواند به شعبه اجرای احکام مراجعه و پیگیری نماید و در صورت عدم تمکین زوجه ، زوجه ناشزه محسوب خواهد شد
میتوانید اظهارنامه برای همسرتون بفرستید و اطلاع دهید که با توجه به عدم پیگیری ایشان مسولیتی متوجه شما نخواهد بود
اظهارنامه خطاب به شوهر ارسال کنید و بنویسید بنده حاضر به تمکین می باشم
مبنای قاضی و اجرای احکام، گزارش و صورتجلسه رسمی است، نه صرف ادعا.از دادگاه محل اقامت خود صورتجلسه اجرای حکم را بگیربد