درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جانبازی حین خدمت

سلام بنده سرباز نیرو انتظامی هستم که چند ماه پیش که سر شیفتم بودم(راهنمایی رانندگی)ماشین بنده رو زیر گرفت و رباط پام کامل پاره شده و استخوام رانم سیاه شد پزشک قانون 15درصد واسم زده خواستم ببینم جانبازی بهم تعلق میگیره یا خیر؟

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند غرامات میتوانید مطالبه کنید جانبازی منتفی است اصولا اما باید به تایید کمیسیون مربوطه برسد می‌توان درخواست کرد 

سلام شما درخواست بدهید باید موضوع در کمیسیون جانبازی  مورد بررسی قرار بگیرد   ممکن است جانبازی شامل شما نگردد  و  معلول حین خدمت  محسوب شوید 

اگر آسیب شما حین انجام مأموریت و در خدمت اتفاق افتاده باشد احتمال تعلق درصدی از جانبازی یا ازکارافتادگی وجود دارد اما تصمیم نهایی را کمیسیون پزشکی و بنیاد مربوطه تعیین می‌کند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص