با درود اری میتوان دادخواست داد
سلام شما حق دارید که علیه کارفرما از طریق سامانه جامع روابط کار شکایت نمائید.
بله اگر مدارک پرداخت حقوق واقعی را داشته باشید میتوانید در اداره کار و تأمین اجتماعی علیه کارفرما شکایت کنید تا مابهالتفاوت بیمه بر اساس حقوق واقعی محاسبه و اصلاح شود
شکایت نیاز به ادله دارد