ضبط صدای شما توسط طرف مقابل در بعضی موارد میتواند در دادگاه به عنوان «اماره» بررسی شود، اما بهتنهایی دلیل قطعی محکومیت نیست و اعتبار آن به شرایط اخذ و سایر ادله بستگی دارد.
در مورد شما، اگر سوءنیت یا کلاهبرداری ثابت نشود و شما فقط واسطه خرید بودهاید، موضوع بیشتر «اختلاف قراردادی/تجاری» است نه جرم؛ بهتر است تمام مکاتبات، رسید خرید، واریزها و پیامها را نگه دارید و اگر شکایت شد در دادسرا توضیح دهید که قصد فروش کالای موجود را نداشتهاید و کالا را از شخص ثالث تهیه کردهاید.
سلام نیاز به بررسی جزئیات موضوع است بر اساس قانون حمل کالای خارجی قاچاق محسوب خواهد شد و در شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و مجازات جزانقدی خواهد داشت
شکایت نیاز به ادله دارد