اگر اتهام «دسترسی غیرمجاز و کلاهبرداری رایانهای» به شما زده شده، مهمترین اصل این است که دادسرا باید «ارتباط شما با سیستم و انتفاع مالی» را ثابت کند، نه اینکه شما بیگناهی را فقط ادعا کنید.
برای دفاع مؤثر: هرگونه لاگ، پیام، عدم دسترسی شما به حساب/سیستم، شهادت، و استعلامهای فنی (پلیس فتا، IP، دستگاه استفادهشده) را درخواست کنید و حتماً بگویید «نقش و انتساب عملی ندارم و هیچ منفعت مالی نبردهام».
سلام شما در مهلت مقرر در جلسه دادرسی حاضر شوید اصل بر برائت است و شاکی باید با ارائه دلایل و مستندات ادعای خود را اثبات نماید
شما لایحه دقیق تنظیم و برای شعبه ارسال نمایید
مراجعه و از اتهام انتسابی دفاع نمایید، قبل از ان با وکیل مشورت نمایید