سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه اگر پارکینگ به نحوی است که عملا امکان گذاشتن دو خودرو به نحوی که باعث اذیت و آزار همسایگان دیگر نشود هست گذاشتن دو خودرو ایرادی ندارد
محدودیت پارک خودرو در پارکینگ اختصاصی در صورت تجاوز به مشاعات یا سد معبر، محل اعتراض همسایگان است.
اگه اینکار مانع عبور و دسترسی همسایه به انباری یا سایر قسمتهای ساختمان مثل حیاط بشود اشکال دارد و ایجاد مزاحمت محسوب می شود چون فضای بین دو پارکینگ جزو مشاعات محسوب می شود و صرفا متراژ درج شده بابت هر پارکینگ منفک داخل سند اختصاصی به شما تعلق دارد.
کاربر گرامی از آنجا که فضای محاذی یا مابین و اطراف دو پارکینگ اختصاصی جزو مشاعات محسوب میشود ، سایر ساکنان حق اعتراض دارند
با سلام
اگر در پارکینگ اختصاصی خودتان پارک کنید و مزاحمتی جهت رفت و آمد دیگران نداشته باشد به نظر اشکالی ندارد.
اگر از سند پارکینگ خارج نشده و مزاحمت ایجاد نکنید اشکال ندارد.