بله، فروشنده اصولاً در برابر شما مسئول است و اینکه بگوید «کارگرم باید میزد» رافع مسئولیت او نیست؛ شکایت حقوقی یا کیفری بسته به اوضاع، قابل طرح به نظر میرسد.
اگر سریال روی کارتن با سریال گوشی مطابقت دارد و گوشی با کارتن خودش می باشد و فاکتور هم دارید می توانید گوشی را بفروشید و نگرانی از این بابت نداشته باشید و علی الاصول با مشکلی مواجه نمی شوید چون وقتی کارتن و گوشی در دست شماست معنای ضمنیش اینه که شما مالک اون گوشی هستید و ادعای کسی که نه گوشی دستش هست نه کارتن گوشی را در اختیار دارد مسموع نمی باشد
فروشنده تخلف کرده به پلیس فتای محل وقوع جرم شکایت کنید
با سلام
از طریق اتحادیه و تعزیرات می توانید شکایت خودتان را پیگیری کنید.