درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پزشک قانونی

سلام من یه دروغ گفتم در پزشک قانونی و امروز نامه شو تحویل گرفتم فردا ببرم کلانتری ، نامه رو آروم باز کردم و دیدم دروغم لو رفته الان چیکار کنم

پاسخ ها

کاری نمی‌توانید انجام دهید نانه ترتیب اثر داده خواهد شد 

امکان انجام کار خاصی ندارید و نهایتاً  میتوانید تقاضای معاینه مجدد را بدهید که آنهم نیازمند موافقت مرجع صادر کننده دستور معاینه است . 

سلام

اتفاق خاصی نمی افتد 

با سلام

اگر پرونده شما خودزنی بوده و یا موارد مشابه و به ضرر شما است بهتر است نامه را تحویل ندهید و پرونده را پیگیری نکنید. 

ساکت باشید و در کلانتری حقیقت را بگویید اعتراف به دروغ باعث تخفیف مجازات می شود.

اظهارات کذب آثار کیفری و حقوقی بدنبال دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص