اگر منظورتان انتقال یا آزادی از فشافویه است، امکانش بسته به عنوان نگهداری، حکم یا قرار قضایی و مدارک پزشکی قانونی وجود دارد و معمولاً باید از مسیر پزشکی قانونی، دادستانی یا قاضی اجرای احکام پیگیری شود.
با سلام
از طریق دفتر دادستانی یا معاون دادستان می توانید موضوع را پیگیری کنید.
با سلام
اگر برادرتان پیش از این توسط سازمان بهزیستی به عنوان فرد دارای "اختلال طیف اتیسم" شناخته شده و پروندهای در این سازمان دارد، این موضوع میتواند به عنوان یک سند بسیار قوی در پرونده به کار گرفته شود. ولی باید از طریق قانونی و مرجعی که دستور ارسال به کمپ را صادر نموده اقدام نمایید
سلام برای خروج یا انتقال فرد اوتیسمی از کمپ فشافویه ابتدا وضعیت درمانی و قضایی او بررسی و با کمک وکیل یا مددکار اجتماعی درخواست آزادسازی، انتقال به مراکز درمانی مناسب یا تجدید نظر در وضعیت او مطرح شود