سلام خیر شما به اتحادیه مراجعه نمایید شما می توانید در شعبه تعزیرات شکایت نمایید
سلام
بنگاه دار حق ندارد سند شما را بابت خسارت نزد خودش نگه دارد، مگر اینکه تعهد معتبر و روشن برای نگهداری یا حق مطالبه داشته باشد. اول اظهارنامه برای استرداد سند بدهید و همزمان از اتحادیه مشاوران املاک شکایت کنید.