درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پشیمانی از فروش

سلام من میخاستم ملک بفروشم، و ملکم چون آپارتمان هست سود مشارکت زیاد خورده و ندارم بدم پشیمون شدم از فروش ولی بنگاه دار سند ملک من نمیده میگه باید 10 تومن خسارت بدی چکار باید بکنم؟؟

پاسخ ها

سلام خیر  شما به اتحادیه مراجعه نمایید  شما می توانید در شعبه تعزیرات شکایت  نمایید 

سلام
بنگاه دار حق ندارد سند شما را بابت خسارت نزد خودش نگه دارد، مگر اینکه تعهد معتبر و روشن برای نگهداری یا حق مطالبه داشته باشد. اول اظهارنامه برای استرداد سند بدهید و همزمان از اتحادیه مشاوران املاک شکایت کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص