درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلاق

سلام خسته نباشید .بنده چهار ساله ازدواج کردم فرزندی ندارم همسر دوم شوهرم هستم منم بعلت مشکل ناباروری شوهرم می‌خوام طلاق بگیرم آیا از اموال شوهرم برام سهمی می‌رسد ممنونم از راهنمایی شما

پاسخ ها

سلام اگر در عقدنامه نکاح ، شرط تنصیف دارایی  را امضا کرده باشید شما می توانید درخواست  تا نصف اموال زوج  را با شرایطی خاص نمایید  

شما می توانید درخواست مطالبه مهریه خود را نمایید 

سلام و احترام
اگر ناباروری شوهر ثابت شود، می توانید از جهت عسر و حرج یا شرط ضمن عقد، درخواست طلاق بدهید. اما صرف طلاق گرفتن باعث نمی شود از اموال شوهر سهم ببرید.

سلام

می توانید مهریه مطالبه کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص