درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فسخ قرارداد اجاره نامه

مستاجرم به دلیل اختلاف با همسرش از خانه خارج شده، و الان فقط هنسرش در خانه زندکی می کند، ایشان به من گفته برای حل مشکل قرارداد را فسخ کنیم. بعد با فسخ قرارداد، حضور همسرش در منزل حکم تصاحب را دارد، می توان نامه تخلیه را گرفت و با مامور برای تخلیه ملک اقدام کرد. آیا می شود چنین کاری کرد؟ با توجه به اینکه همسرش مشکل اخلاقی و رفتاری دارد.

پاسخ ها

اگر شرایط فسخ در قرارداد شما به این نحو اشاره کرده باشد می‌توانید اقدام نمایید

اما اگر اجازه بها را به موقع پرداخت میکند امکان تخلیه تا موعد سررسید وجود ندارد

 با سلام شما با کسی که قرارداد نوشتید با همان باید قرارداد را فسخ نمایید 

خیر مستاجر رسمی فقط خود شخص مستاجر است نه همسرش باید علیه مستاجر دعوای تخلیه کنید.

شخصی که با شما رابطه استیجاری مطابق عقد اجاره دارد، طرف حقوقی شماست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص