درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلاق

خانمم رفته درخواست طلاق داده از اول که از دهات آوردمش شهر بخدا قسم هیچ کجا رو بلد نبود حرف میزد آدم دلش میسوخت براش بعداز چند سال رفت بعنوان نظافتچی خونه های مردم سرکار بچه هامو تنها میگذاشت خونه دختر بزگم کلاس اول راهنمایی بود با دوستاش مرفت بیرون اصلا هوایی شده بود هرچی میگفتم نرو سرکار بشین خونه کمتر میخوریم کمتر میپوشیم لااقل پیش بچه هام باش قبول نمیکرد العان دختر نازد کرده 20سالشه من میگفتم زوده بزار درسشو بخونه قبول نکرداصلا نمیشه باهاش حرف زد میره خونه های مردمو میبینه میاد اونارو بالایی میبره سرکوفت میزنه به من بخدا قسم 25ساله دارم کار میکنم خونه یکم قدیم هست خریدم ماشین خریدم العان با دخترم شدن منو داره عذاب میده

پاسخ ها

کاربر محترم، اثبات حق طلاق برای زوجه فرآیند دشواری دارد و برای دفاع صحیح از حقوق قانونی خود بهتر است حتماً با یک وکیل مشورت نمایید.

 با سلام خانوم بی دلیل نمی‌تواند طلاق بگیرد نگران نباشید

مسائلی که شما مطرح کردید دلیل کافی برای طلاق زوجه نیست. طلاق از طرف خانم در حقوق ایران دشوار است و نیاز به دلایل محکم دارد

متاسفانه بر اساس قانون ترک منزل از سوی زن بدون مجوز شرعی و عدم تمکین می تواند مستند طلاق باشد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص