از اداره کار میبایست پیگیری لازم به عمل ایدد
درود برشما
باتوجه به رأی وحدت رویه شماره ۸۵۸ ـ۱۴۰۳/۱۱/۲۳ هیأت عمومی دیوان عالی کشور ، از تاریخ قطعیت رای به کارگر تعلق میگیرد .
سلام در دعاوی اداره کار، ثبت دادخواست کارگر در هیأت تشخیص به عنوان مطالبه رسمی شناخته میشود یعنی از همان روزی که کارگر دادخواست خود را ثبت میکند، کارفرما به طور رسمی از بدهی خود آگاه شده و مکلف به پرداخت میگردد.
از تاریخ ثبت دادخواست در اداره کار محاسبه می شود نه تاریخ ابلاغ رای
از زمان طرح دعوی