با سلام: شما از خانه پدری ارث میبرید و نامه ای که بابت دریافت ارث خود زمان زنده بودن پدر داده اید هیچ ارزش قانونی ندارد.
سلام و احترام. اگر امضا و نوشته مربوط به قبل از فوت پدر بوده و فقط نوشته اید که بعدا از ارث چیزی نمی خواهید، اصولا اسقاط ارث آینده معتبر نیست و می توانید از خانه پدری ارث ببرید