درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ارثیه از ملک پدری

سلام من پدرم 4سال پیش فوت کردوقبل از فوتش یه زمین به من داداین زمینو پدرم چون بغل خونش بودصاحب شد ودادبه من البته ربطی به ملک پدرم نداره وجزارثیه حساب نمیشه اون موقع من یه سری برگه امضاکردم که من این زمینو بر میدارم ودیگه ارثی از ملک پدر نمیخوام حالا این زمین رفته جزفصای سبزشهرداری من نمیتونم کاری تواین زمین انجام بدم آیا من میتونم از خانه پدری ارثی ببرم با این حالی که امضا کردم که من چیزی نمیخوام ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ ها

با سلام: شما از خانه پدری ارث میبرید و نامه ای که بابت دریافت ارث خود زمان زنده بودن پدر داده اید هیچ ارزش قانونی ندارد.

سلام و احترام. اگر امضا و نوشته مربوط به قبل از فوت پدر بوده و فقط نوشته اید که بعدا از ارث چیزی نمی خواهید، اصولا اسقاط ارث آینده معتبر نیست و می توانید از خانه پدری ارث ببرید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص