درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خرید ملک

باسلام. بنده پنج سال پیش یک طبقه از ساختمان پدرم را بصورت قولنامه خریداری کردم و در مقابل طلا و سکه و پول نقد پرداخت کردم و داخل قولنامه مبلغ درج نشده و یا رسید نگرفتم . ایا در اینده با باقی ورثه به مشکل نمی‌خورم ؟

پاسخ ها

سلام ووفت بخیر خیر بعید است که مشکلی پیش بیاد در هر حال قصاص قبل از جنایت نمی‌توان کرد 

سلام و عرض ادب. بله، احتمال اختلاف با ورثه وجود دارد، چون مبلغ در قولنامه نیامده و رسید پرداخت طلا، سکه و وجه نقد هم ندارید. البته صرف ننوشتن مبلغ همیشه باعث بطلان نیست، اگر ثابت شود ثمن بین طرفین معلوم بوده و پرداخت شده است. اگر پدرتان در قید حیات است، حتما اقرارنامه رسمی فروش و دریافت ثمن و تحویل ملک بگیرید.

سلام  نیاز به بررسی جزئیات است بر اساس قانون  در عقد بیع ،  ذکر ثمن معامله شرط اساسی است 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص