سلام. مستند به مدارک احراز رابطه کارگر وکار فرما ازطریق اداره کار شکایت کنید
بلی می شود اما باید از شما سوال می کنند توی این ۲۲ سال چرا هیچ عکسالعملی به این موضوع نشان ندادید؟
با سلام
شرکت حق نداشته انعام را جایگزین اضافهکاری کند و موظف به پرداخت حقوق معوقه، سنوات و اعمال افزایش حقوق سالیانه شما میباشد.
از طریق اداره کار شکایت مطرح کنید
بله هم بابت اضافهکاری پرداختنشده و هم بابت سنوات و عدم افزایش حقوق طبق قانون کار میتوانید در اداره کار علیه شرکت شکایت کنید