درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خونه اوقافی

سلام ما خونه اوقافی خریدیم الان برا ب نام زدن باید پول ب اوقاف بدیم تا ملک ب نام بشه البته تو قولنامه ب نام ماهیت ولی تو اوقاف نه حالا اگر ما زمانی خواستیم خونه رو بفروشیم باید دوباره پول بدیم ب اوقاف یانه و اینکه اگر ندیم زیاد تر میشه الان 350ملیون هست

پاسخ ها

باید از اداره اوقاف پیگیری کنید 

سلام اگر رفته به اسم شما چرا باید دوباره پول بدید

با سلام

مبلغ هر سال زیادتر می شود 

سلام  بله باید حق اوقاف پرداخت گردد 

بله هر بار برای انتقال سند به خریدار جدید باید مجدداً حق انتقال به اوقاف بپردازید مبلغ آن متناسب با ارزش روز ملک افزایش می‌یابد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص