سلام و احترام. اگر هزینه شهرداری مربوط به نمای کل ساختمان و قسمت های مشترک باشد، همه مالکان باید طبق سهم قانونی یا مصوبه مجمع پرداخت کنند، حتی واحدهایی که کنسول اختصاصی ندارند. اما اگر هزینه فقط بابت تخلف یا نفع اختصاصی چهار واحد کنسول دار باشد، همان واحدها مسئول هستند