درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کنسول

سلام،دریک ساختمان 16 واحدی بابت کنسول ،شهرداری پول خواسته 4 واحد کنسول ندارند ،ایا این هزینه را همه مالکین باید پرداخت کنند؟ نمای تمام ساختمان روی کنسول است.

پاسخ ها

سلام و احترام. اگر هزینه شهرداری مربوط به نمای کل ساختمان و قسمت های مشترک باشد، همه مالکان باید طبق سهم قانونی یا مصوبه مجمع پرداخت کنند، حتی واحدهایی که کنسول اختصاصی ندارند. اما اگر هزینه فقط بابت تخلف یا نفع اختصاصی چهار واحد کنسول دار باشد، همان واحدها مسئول هستند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص