درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سرقت از هایپر مارکت ا...

خانم 40ساله هستم از بدبختی و بی پولی دست به کار اشتباهی زدم از هایپر مارکت * چند تا وسیله برداشتم که متوجه شدن و بهم چند تا فیلم نشون دادن که چیزی که نشون بده من اون اجناس رو بردم بیرون نیست فقط انگار کسی متوجه شد بهشون گفت بهم گفتن باید مبلغ 8میلیون بابت چند تا جنس بدم منم که ترسیده بودم زیر برگه ای که توش اسم و فامیل منو نوشتن و اسم اون چند قلم جنس رو نوشتن رو امضا زدن و گفتن چند روز فرصت داری مبلغو بیاری اینحا کارت بکشی.. بعد از چند روز پیام دادن که چرا نیومدین اینم بگم من بخاطر جنگ یه مدتی رو تو اون شهر بودم و گفتم نیستم که بخوام حضوری بیام و فقط تونستم مبلغ 5تومن رو جور کنم و بیشتر ندارم که بدم گفتن پس ما قانونی اقدام کنیم دیگه،، گفتم ندارم بیشتر از این مبلغ و قیمت چند تا جنس 8تومن نیست تازه 5تومن هم نمیشه ولی گفتم 5تومن رو میدم قانون هم برین من بیشتر ندارم جوابی ندادن.. یعنی اقدام قانونی میکنن؟؟ خیلی میترسم یعنی باید برم دادگاه

پاسخ ها

باسلام بله به جرم سرقت میتوانن شکایت کنن

سلام و عرض ادب. اگر فروشگاه شکایت کند ممکن است احضار شوید، ولی باید ربایش و ارزش واقعی اجناس با دلیل ثابت شود. امضای برگه از روی ترس، به تنهایی مانع دفاع شما نیست؛ می توانید فقط قیمت واقعی اجناس را قبول کنید نه مبلغ غیرواقعی.

نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید 

بله امکان شکایت دارند

بله اقدام قانونی امکان پذیر است 

اقدام قانونی می‌توانند بکنند ولی با توجه به ارزش کم اجناس و نبود فیلم خروج احتمالاً به سازش و پرداخت همان ۵ میلیون ختم می‌شود نترسید در دادگاه هم تخفیف می‌گیرید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص