باسلام بله به جرم سرقت میتوانن شکایت کنن
سلام و عرض ادب. اگر فروشگاه شکایت کند ممکن است احضار شوید، ولی باید ربایش و ارزش واقعی اجناس با دلیل ثابت شود. امضای برگه از روی ترس، به تنهایی مانع دفاع شما نیست؛ می توانید فقط قیمت واقعی اجناس را قبول کنید نه مبلغ غیرواقعی.
نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید
بله امکان شکایت دارند
بله اقدام قانونی امکان پذیر است
اقدام قانونی میتوانند بکنند ولی با توجه به ارزش کم اجناس و نبود فیلم خروج احتمالاً به سازش و پرداخت همان ۵ میلیون ختم میشود نترسید در دادگاه هم تخفیف میگیرید