درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کمپ اجباری

آقا عرض ادب یه سوال جدی داشتم که مطمئنم سوال خیلی هاست اقوام درجه یک میتونن هر موقع دلشون خواست برن کمپ پرونده پر کنن بعد مارو بندازن کمپ؟ فقط چون مواد مصرف میکنیم؟!! من موقعیت شغلی خوبی داشتم توی فرودگاه امام توی جنگ 12 روزه رفتم شمال محلمون؛ توی این بین مادرم کمپ زنگ زد و منو بردن کمپ 4 ماه توی اون کثافت دونی نگهمداشت وقتی اومدم بیرون کارمو از دست دادم که هیچ، پرونده هایی که داشتم که به نفع من داشت پیش میرفت،توی همش محکوم شده بودم،اعتراضم زدم نامه از کمپم بردم دادگاه قبول نکرد؛ مادرم خونه ای که رهن کرده بودم تخلیه کرد(اجاره بنام خودش بود) که مجبثر بشم برگردم پیش خودش شمال؛ همچنین کلیه اسباب اساسیه خونمو رو داد سمساری، حتی لباسامم نیاورد شمال از اون همه زندگی که جمع کرده بودم فقط ماشینم مونده! منی که موج 12 روز جنگ تو سرم بودم پناه برم شما بعد چهار ماه توی اون لجن و با اون برخورد قبیحشون گرفتار شدم وقتی هم که اومدم بیرون دیدم همه چیمو به دلخوشی پاکی به گاز دادن خلاصه من میخوام هم مصرفمو ادامه بدم هم تحت هر شرایطی هست کاری کنم که خانوادم نتونن منو بفرستن کمپ؛ اگه کسی راه قطعی برای این کار داره ممنون میشم راهنمایی کنه

پاسخ ها

سلام و احترام. اقوام درجه یک حق ندارند صرفا با ادعا یا تماس، شما را به کمپ بفرستند. نگهداری اجباری فقط با احراز شرایط قانونی، دستور مقام قضایی و در مرکز مجاز ممکن است؛ صرف ادعای خانواده کافی نیست. اگر بدون دستور قضایی، با زور، ضرب و جرح یا نگهداری غیرقانونی برده شده اید، می توانید علیه مرکز و اشخاص دخیل شکایت کنید

سلام بله میتوانند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص