درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بهزیستی

سلام دوتا از بچه های منو بهزیستی گرفته چون شوهرم اعتیاد داره ودومی رو تو بیمارستان ازم گرفتن به من گفتن بچه مشکل داره اگه بستری نشه امکان داره تشنج کنه بعد ازم امضا گرفتن روز بعد که رفتم بچه رو مرخص کنم گفتن بچه رو نمیدن گفتن از من تست اعتیاد گرفتن جوابش مثبت بوده با وجودی که من اعتیاد ندارم گفتم خوب دو باره آزمایش بگیرید دیگه اهمیتی ندادن حالا منم نه میتونم وکیل بگیرم ونه راه چاه قانون رو بلدم شمارو به خدا کمکم کنید

پاسخ ها

باسلام از مسولین بهزیستی پیگیر شوید

سلام و احترام، شما فوری به دادسرای محل یا دادگاه خانواده مراجعه کنید و درخواست رسیدگی، آزمایش مجدد اعتیاد در مرکز رسمی، ملاقات با فرزندان و بررسی صلاحیت نگهداری بدهید.

با سلام

دوباره درخواست حضانت تقدیم نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص