درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تعهدنامه

همسرم حدود 7 8 ماه یه سیم کارت مخفی داشته که از دوستش گرفته بوده آیا این کار خلاف قانون هست یا نه و بنده از ایشان یه تعهد نامه دستی گرفتم و از خود تعهد نامه و لحظه امضا ی همسرم فیلم هم گرفتم آیا این تعهد نامه معتبر می‌باشد

پاسخ ها

سلام و عرض ادب. داشتن سیم کارت به نام شخص دیگر به خودی خود همیشه جرم نیست، اما اگر با رضایت مالک نباشد یا برای فریب، مزاحمت، تهدید یا کار خلاف استفاده شده باشد، قابل پیگیری می شود

بله ضمانت اجرا ندارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص