درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بوی نامطبوع

سلام وقت بخیر،ما یه اپارتمان 3 طبقه بدون اسانسور هستیم،طبقه پایین ما بالای درب ورودی پنجره درست کرده و اونو همیشه باز میزاره و بوی بد کل ساختمان و میگیره،هرچی هم میگیم میگه مزاحمتی برای کسی نداره و هیچ جوره قانع نمیشه ک حق با ماست.نمیدونیم چجور بگیم ک گوش کنه.ایا راه حلی هست؟یا حق با کیه؟

پاسخ ها

سلام اگر بوی بد ناشی از آن است میتوانید شکایت کنید

سلام و عرض ادب، اگر باز گذاشتن پنجره باعث ورود بوی نامطبوع و مزاحمت متعارف برای ساکنان شود، حق با شماست و مالک نمی تواند از ملک یا قسمت اختصاصی خود طوری استفاده کند که موجب ضرر و مزاحمت همسایه ها شود. ابتدا تذکر کتبی و صورتجلسه ساکنان بگیرید؛ اگر حل نشد، از طریق اظهارنامه و سپس شکایت مزاحمت یا الزام به رفع مزاحمت اقدام کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص