سلام اگر بوی بد ناشی از آن است میتوانید شکایت کنید
سلام و عرض ادب، اگر باز گذاشتن پنجره باعث ورود بوی نامطبوع و مزاحمت متعارف برای ساکنان شود، حق با شماست و مالک نمی تواند از ملک یا قسمت اختصاصی خود طوری استفاده کند که موجب ضرر و مزاحمت همسایه ها شود. ابتدا تذکر کتبی و صورتجلسه ساکنان بگیرید؛ اگر حل نشد، از طریق اظهارنامه و سپس شکایت مزاحمت یا الزام به رفع مزاحمت اقدام کنید