سلام عزیزم شما میتوانی از حق حبس استفاده کنی و تمکین را منوط به پرداخت مهریه نمایی
و همچنین دادخواست نفقه و الزام به تهیه مسکن دهید
سلام، صرف دو هفته قطع ارتباط معمولا برای طلاق کافی نیست، ولی اگر سوء رفتار، ترک زندگی، ندادن نفقه، تهیه نکردن مسکن و بلاتکلیفی ادامه دار ثابت شود، می توانید دادخواست طلاق به دلیل عسر و حرج بدهید. چون باکره هستید و اگر مهریه حال باشد، تا گرفتن مهریه می توانید از تمکین خودداری کنید و این همان حق حبس است. فعلا بهتر است اظهارنامه رسمی برای تعیین تکلیف زندگی، تهیه مسکن و پرداخت نفقه بفرستید و همزمان دادخواست مطالبه مهریه و نفقه بدهید