درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سوال در مورد بیمه

سلام و عرض ادب خسته نباشید، من دانشجوی معلمی هستم ، که بیمه خدمات درمانی‌برای ما طبق معمول رد میشه . من توی این ایام تعطیلی رفتم‌توی یه شرکت کار کردم و اینا حواسشون نبوده و 17 روز برای من بیمه تامین‌اجتماعی رد کردن. میخواستم بدونم‌آیا این مشکل ساز میشه یا نه ؟ و اینکه دانشگاه به من گیر میده یا نه؟ ممنون‌میشم‌جواب بدین‌خسته نباشید.

پاسخ ها

سلام در اغلب موارد این ۱۷ روز بیمه مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی‌کند و معمولاً دانشگاه هم سخت‌گیری نمی‌کند، مخصوصاً اگر در زمان تعطیلی بوده و کوتاه‌مدت است.

 

سلام خیر

سوالات مرتبط

وکلای متخصص