سلام اگر فقط پزشک نوشته باشد ولی مراحل اداری و تأیید یگان/بهداری/شورای پزشکی کامل نشده باشد، ممکن است مشکل ایجاد شود استعلاجیهای طولانی مثل ۶۰ روز معمولاً نیاز به تأیید ردههای بالاتر یا شورای پزشکی دارند. ثبت در سامانه و پرونده حتماً مطمئن شوید برگه استعلاجی در پرونده خدمتی و بهداری یگان ثبت شده یک نسخه مهر و امضا شده پیش خودتان نگه دارید نوع عمل و وضعیت خدمتی بعد از عمل زانو معمولاً استعلاجی طولانی قابل قبول است، مخصوصاً اگر جراحی و مدارک گزارش عمل داشته باشید.