درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - استعلاجی سربازی

سلام من سرباز ارتش هستم17 ماه خدمت کردم الان عمل زانو انجام دادم و دکتر بیمارستان ارتش برای من 60 روز استعلاجی نوشت. میخواستم بدونم این 60 روز رو قبول میکنن یا باید خلا بکشم؟

پاسخ ها

سلام بله

سلام اگر فقط پزشک نوشته باشد ولی مراحل اداری و تأیید یگان/بهداری/شورای پزشکی کامل نشده باشد، ممکن است مشکل ایجاد شود استعلاجی‌های طولانی مثل ۶۰ روز معمولاً نیاز به تأیید رده‌های بالاتر یا شورای پزشکی دارند. ثبت در سامانه و پرونده حتماً مطمئن شوید برگه استعلاجی در پرونده خدمتی و بهداری یگان ثبت شده یک نسخه مهر و امضا شده پیش خودتان نگه دارید نوع عمل و وضعیت خدمتی بعد از عمل زانو معمولاً استعلاجی طولانی قابل قبول است، مخصوصاً اگر جراحی و مدارک گزارش عمل داشته باشید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص