درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از بیمارستان

سلام من الان 14 سالمه دخترم پای من از رون سوخته وجاش مونده و وقتی به مدت 20 یا نیم ساعت راه میرم پام درد میگیره جوری که انکار پستش میخاد پاره شه استخونم هم درد میگیره مامانم میگه ومن خودم هم برگه شکایت رادیدم وقتی من ده روزه بودم مامانم بعد از به دنیا امدن من در بیمارستان بود ومن را بردن به بیمارستان کودکان تا وقتی که مامانم از بیمارستان دربیاد ومن هم کاملا سالم بودم مدرک پزشکی هم هست ومن 10 روزه بودم البته اینم بگم روی پرونده خوندم پرستار ها من را با لامپ نمیدنم چی پای من را سوزوندن و بعدش که بابام امده من را تحویل نمیدادن بعد من را بردن عمل زمان زیادی من را دراتاق عمل گذاشت بعدش گفتن دوباره ببرنن عمل مامانم گفته نه چون میترسیده بمیرم این دفعه و خلاصه کسی گردن نگرفته حتی بابام کلی پول خرج کرده برام و هیچ کس گردن نگرفته من الان چی کارکنم میترسم هم برم عمل زیبایی بمیرم چطوری از بیمارستان شکایت کنم

پاسخ ها

با جمع آوری مدارک پزشکی طرح دعواکنید

 با سلام برای اینکه بخواهید شکایت کنید باید به سازمان نظام پزشکی و یا دادسرای جرایم پزشکی مراجعه کنید  پزشکی مانند پرونده بیمارستان  که گفتند علت سوختگی چه بوده  قدیم و جدید مدرک عمل‌ها و هزینه‌ها و  نشان بده  شکل گرفته است پزشکی قانونی معاینه می‌کند و بررسی انجام می‌دهد  

با سلام. با توجه به گذشت مدت زیاد از ماجرا اثباتش در دادگاه امر دشواری است اما در فرضی که بتوانید اثبات کنید، امکان گرفتن دیه از اشخاص خاطی (پرستار، پزشک، ماما و ...) وجود خواهد داشت. موفق باشید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص