با جمع آوری مدارک پزشکی طرح دعواکنید
با سلام برای اینکه بخواهید شکایت کنید باید به سازمان نظام پزشکی و یا دادسرای جرایم پزشکی مراجعه کنید پزشکی مانند پرونده بیمارستان که گفتند علت سوختگی چه بوده قدیم و جدید مدرک عملها و هزینهها و نشان بده شکل گرفته است پزشکی قانونی معاینه میکند و بررسی انجام میدهد
با سلام. با توجه به گذشت مدت زیاد از ماجرا اثباتش در دادگاه امر دشواری است اما در فرضی که بتوانید اثبات کنید، امکان گرفتن دیه از اشخاص خاطی (پرستار، پزشک، ماما و ...) وجود خواهد داشت. موفق باشید.