درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سوال مهم برای گواهینامه

سلام ببخشید بنده چند وقت پیش برای گواهینامه موتور ثبت نام کردم ولی بخاطر خودزنی کمیسیونی شدم تهرانم رفتم قبولم نکردن از گواهینامه موتور صرف نظر کردم میخوام گواهینامه ماشین بگیرم الان آیا برم برای ثبت نام ماشین بفرسته معاینه چشم ولی خود زنی هامو نبینه دکتر میتونم گواهینامه بگیرم نمیفهمن کمیسیونی هستم؟

پاسخ ها

سلام خیر

 با سلام احتمالاً مجدد به کمیسیون پزشکی ارجاع داده خواهید شد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص