درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سند خانه

با سلام خدمت اساتید.شوهرم در سال 1398 سه دانگ از خونه اش رو به من فروخت و بین خودمون قولنامه نوشتیم،از آن زمان به بعد هر کاری میکنم سند خونه رو به نام من نمیزنه.هردفعه بهانه میاره که پول پرواخت جریمه ساخت و ساز شهرداری و هزینه اداره مالیات رو ندارم.جکار کنم که سند رو به نامم بزند.دفتر قضایی هم رفتم.از طرف دفتر قضایی برای شوهرم ابلاغیه اومد که در فلان تاریخ توی دفترخانه حاضر شود.توی اون تاریخ دفتر خانه رفتیم .اونا هم ارجاع دادن به شهرداری.دوباره دفترقضایی رفتم .گفتم شوهرم توی دفترخانه اسناد حاضر شد بعدش رفتیم شهرداری.الانم میگه هزینه پرداخت شهرداری و اداره مالیات رو ندارم.دفترقضایی هم میگه برو از دفترخانه نامه عدم حضور برام بیار.دفتر خانه هم رفتم،اونا گفتن اصلا نامه عدم حضور نمیدهیم. موندم چکار کنم

پاسخ ها

 با سلام شما به تعهدات خود عمل کنید و با وکیل هم مشاوره کنید 

سلام شما موظف به ایفای تعهد هستید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص