درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حمله تروریستی و سرقت اسلحه پایگاه بسیج

سلام بنده بسیجی در یک حمله تروریستی من فرد ناشناسی با کلت کمری به سمت من و مردم که در تجمعات مردمی که از حمایت دولت تیراندازی‌ کرد و من مجروح شدم و در مجروحیتم فرد تروریست سلاحم که کلاشینکف خالی از تیر رو برد و من هم اصابت 2 گلوله به دستم خورد من به دلیل سرقت اسلحه پایگاه مجازات میشیم یا خیر و به کدام دادگاه ارجاع میشم و سلاح پایگاه به اسم فرمانده پایگاه ثبت شده بود و ما هم حکم مأموریت هم داشتیم

پاسخ ها

سلام اگر فقط بسیجی هستی و پاسدار نیستی باید در دادگاه عمومی علیه شما شکایت سهل انگاری در نگهداری اسلحه طرح بشه شما رو دادسرای نطام نمی فرستن چون نظامی خاص محسوب نمیشید

با سلام 

با توجه به اینکه به شما تیراندازی شده مسئولیتی ندارید و فرمانده شما باید پاسخگو باشد. 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص