با درود و احترام
با وجود باکرگی ایشان مالک نصف مهر خواهد بود درمورد نفقه نیز علی الاصول باید پرداخت شود.
سلام.ابتدا اظهارنامه و سپس دادخواست الزام به تمکین دهید
مهریه قابل مطالبه بوده و زوجه بدلیل دوشیزه گی، حق حبس داشته و مشمول نفقه ست، طلاق نیز مطابق ماده 1133 قانون مدنی حق زوج است